"Mr. Robot" już dostał zamówienie na 3. sezon
Marta Wawrzyn
16 sierpnia 2016, 18:36
"Mr. Robot" (Fot. USA Network)
Oglądalność "Mr. Robot" co prawda w tym sezonie spadła, ale za to serial zgarnia kolejne prestiżowe nagrody. Nic więc dziwnego, że USA Network zamówiło 3. sezon.
Oglądalność "Mr. Robot" co prawda w tym sezonie spadła, ale za to serial zgarnia kolejne prestiżowe nagrody. Nic więc dziwnego, że USA Network zamówiło 3. sezon.
2. sezon "Mr. Robot" jest już na półmetku, widzowie coraz bardziej niecierpliwie domagają się odpowiedzi, a tymczasem USA Network udowodniło, że ma dużo zaufania do Sama Esmaila. Jego serial właśnie dostał zamówienie na 3. sezon. I to pomimo słabej oglądalności, która ostatnio spadła do 570 tys. (!). Średnia oglądalność w tym sezonie wynosi już grubo poniżej miliona, zaś demo to marne 0,3. To oznacza 40-procentowy spadek widowni w porównaniu z zeszłym rokiem.
Z drugiej strony "Mr. Robot" wciąż zdobywa prestiżowe nagrody. Zaczęło się w styczniu od dwóch Złotych Globów (w tym dla najlepszego serialu dramatycznego), potem były trzy Critics' Choice Awards, Writers Guild Award, Peabody, a także nagroda Television Critics Association dla najlepszego nowego programu. "Mr. Robot" ma także sześć nominacji do Emmy, w tym dla najlepszego serialu dramatycznego i najlepszego aktora (Rami Malek).
2. sezon na razie wydaje się jeszcze bardziej odjechany niż pierwszy, więcej w nim pytań niż odpowiedzi, przez co wielu widzów się niecierpliwi. Czy słusznie? Tutaj piszemy o tym, dlaczego warto zaufać twórcom serialu, którzy już nieraz udowodnili, że wiedzą, co robią.