2 września 2016, 16:02
"Westworld" (Fot. HBO)
Nie wiemy, czy "Westworld" będzie tym wielkim hitem, którego HBO tak potrzebuje, ale wiemy, że ma swój styl. Potwierdza to plakat promocyjny serialu.
Nie wiemy, czy "Westworld" będzie tym wielkim hitem, którego HBO tak potrzebuje, ale wiemy, że ma swój styl. Potwierdza to plakat promocyjny serialu.
3 października w HBO Polska premierę będzie mieć "Westworld", mroczny serial science fiction, luźno oparty na filmie Michaela Crichtona z 1973 roku. J.J. Abrams, Lisa Joy i Jonathan Nolan opowiedzą nam o parku rozrywki z androidami, które uświadamiają sobie swoją sytuację i zaczynają się buntować. Twórcy serialu obiecują, że dostaniemy ambitny, wywrotowy, mroczny i pokręcony miks science fiction z westernem.
Serial ma świetną obsadę – grają tutaj m.in. Anthony Hopkins, Evan Rachel Wood, James Marsden, Ed Harris, Thandie Newton i Jeffrey Wright. Hopkins wcieli się w doktora Roberta Forda, genialnego, małomównego i skomplikowanego dyrektora kreatywnego, szefa programowego i założyciela parku Westworld. Harris zagra w Faceta w Czerni, łotra, który łączy w sobie wszystko co najgorsze. Evan Rachel Wood zobaczymy w roli Dolores Abernathy, pięknej dziewczyny z prowincji, która jest trochę jak córka farmera. Pewnego dnia odkryje ona, że cała jej idealistyczna egzystencja to jedno wielkie kłamstwo.
"Westworld" promuje mroczny plakat, na którym widzimy niedokończony szkielet androida i świat Dzikiego Zachodu w tle. Podpis głosi: "Każdy bohater ma swój kodeks" (ale też kod – gra słów).