9 lutego 2012, 13:49
Wygląda na to, że "The River" hitem nie będzie. Nie wiemy, ile osób oglądało premierę w Polsce na AXN Spin – ale szefowie amerykańskiej telewizji ABC muszą być rozczarowani.
Wygląda na to, że "The River" hitem nie będzie. Nie wiemy, ile osób oglądało premierę w Polsce na AXN Spin – ale szefowie amerykańskiej telewizji ABC muszą być rozczarowani.
"The River", nowy serial od reżysera "Paranormal Activity", który ruszył we wtorek i w Polsce, i w Stanach, na razie ogląda się słabo. Pilot przyciągnął przed telewizory 8,2 mln Amerykanów (współczynnik 2,5). Drugi odcinek, zaprezentowany zaraz po pilocie, oglądał się jeszcze gorzej – 6,82 mln (współczynnik 2,2).
"The River" wypadło więc najsłabiej ze wszystkich premier ABC – nawet pilota "Aniołków Charliego" widziało 8,7 mln Amerykanów.