Które z zakończeń "Black Mirror: Bandersnatch" było najmniej popularne? Netflix ujawnia ciekawe dane
Michał Paszkowski
19 stycznia 2019, 16:02
"Black Mirror: Bandersnatch" (Fot. Netflix)
Netflix prawdopodobnie wie o nas więcej niż my sami i ostatnio wyjątkowo się tymi informacjami dzieli. Platforma pokazała dane o niektórych wyborach w "Black Mirror: Bandersnatch".
Netflix prawdopodobnie wie o nas więcej niż my sami i ostatnio wyjątkowo się tymi informacjami dzieli. Platforma pokazała dane o niektórych wyborach w "Black Mirror: Bandersnatch".
Cukrowe płatki czy może jednak Kellog's Frosties? A wy czym nakarmiliście Stefana na początku "Black Mirror: Bandersnatch"? Jeśli wybraliście pierwszą opcję, to jesteście w zdecydowanej mniejszości, bo jak ujawnił Netflix tylko 27% użytkowników zdecydowało się na taki wybór.
BREAKING: Per Netflix chief Reed Hastings, 73% of #Bandersnach viewers first chose FROSTIES vs. 27% for SUGAR PUFFS.
"That"s a level of data transparency we"ve not seen in our content yet," jokes Saradons on #NFLX earnings interview.
— TVMoJoe (@TVMoJoe) January 17, 2019
W szale ujawniania danych, Netflix podzielił się jeszcze kilkoma statystykami co do najbardziej i najmniej popularnych wyborów w interaktywnym "Black Mirror: Bandersnatch". Spośród pierwszych decyzji aż 73% widzów rozkazało Stefanowi zostać w firmie Tuckersoft, aby tam rozwijać swój autorski projekt. Wybór, który Colin Ritman komentuje, oznajmiając "przykro mi, zła ścieżka", prowadzi do najszybszego końca filmu/gry.
Z kolei z pięciu głównych zakończeń najmniej popularna okazała się wersja, w której Stefan wsiada do pociągu razem ze swoją matką.
Relax. It"s hard to predict the future!
And it"s even more difficult to change the past.
Out of the 5 main endings, the one where Stefan goes on the train with his mum *fights tears* was the path least traveled.https://t.co/NhxbbmSzZj
— NX (@NXOnNetflix) January 17, 2019
Twitter Netfliksa z Wielkiej Brytanii i Irlandii dorzucił jeszcze bardzo "brytyjską" ciekawostkę. Opcję wylania herbaty na komputer statystycznie wybierało na świecie 55,9% widzów. Za to wśród ewidentnie mających szacunek do herbaty Brytyjczyków – tylko 52,9%.
Here with your very British update. Compared to the rest of the world, Brits were *less* likely to waste a good cup of tea (obviously).
Bandersnatchers in Britain chose "throw tea" only 52.9% of the time. The rest of the world do so 55.9% of the time https://t.co/uPIY1gBMl2
— Netflix UK & Ireland (@NetflixUK) January 17, 2019
Teraz tylko warto byłoby wiedzieć, czy wobec ojca Stefana widzowie byli równie łaskawi co wobec herbaty.
"Black Mirror: Bandersnatch" dostępne jest na Netfliksie.