"Whiskey Cavalier" ma absolutnie cudowne zwiastuny. A w nich wybuchające tampony i zabójcze pierścionki!
Michał Paszkowski
16 lutego 2019, 18:03
"Whiskey Cavalier" (Fot. ABC)
"Niebezpieczeństwo właśnie stało się zabawne". ABC zapowiada nowy szpiegowski komediodramat "Whiskey Cavalier" serią reklam produktów idealnych dla aspirujących agentów.
"Niebezpieczeństwo właśnie stało się zabawne". ABC zapowiada nowy szpiegowski komediodramat "Whiskey Cavalier" serią reklam produktów idealnych dla aspirujących agentów.
"Whiskey Cavalier" to w nowym serialu ABC pseudonim agenta FBI Willa Chase'a (Scott Foley), który po ciężkim rozstaniu, zostaje przydzielony do pracy z tajną agentką CIA Francescą 'Frankie' Trowbridge (Lauren Cohan), pseudonim: "Fiery Tribune". Nietypowa para przewodzi grupie szpiegów w licznych międzynarodowych misjach i okazjonalnie ratuje świat, a czasem też siebie nawzajem.
ABC postanowiło promować "Whiskey Cavalier" serią klipów, nazwaną adekwatnie "Spyvertising", która idealnie wpasowałaby się między bardziej konwencjonalne telewizyjne reklamy. No może za wyjątkiem ich bardziej "wybuchowych" elementów.
W pierwszej z nich Lauren Cohan ubrana w nieskazitelną biel opowiada nam o tym, jak to będąc w pracy, nie lubi martwić się o żadne przecieki, rzecz jasna rządowe. Sposób na rozwiązanie problemu? Eksplodujący tampon firmy "S.P.Y. Tampons" gwarantujący 360-stopniowy promień wybuchu.
Kolejna reklama zachęca do nabycia jedynego w swoim rodzaju pierścionka zaręczynowego, który uczyni tę niepowtarzalną okazję jeszcze bardziej wyjątkową. Jedyny haczyk – paraliżujące neurotoksyny sprzedawane są oddzielnie.
I w końcu ostatnia reklama promująca biuro podróży, które zachęca agentów granych przez Cohan i Foleya do nastrojowej wyprawy do jednej z europejskich stolic. Wizyta w Paryżu, Rzymie czy Pradze może okazać się jeszcze lepsza, kiedy podczas wakacji (czy jak to nazywa klip — "romantycznych detonacji") trzeba walczyć o swoje życie, uciekając przed pociskami powietrznymi.
Szpiegowska promocja "Whiskey Cavalier" daje nadzieję na to, że nowy serial ABC może wyróżniać się spośród typowego repertuaru procedurali w amerykańskich stacjach ogólnodostępnych. Czy produkcja sprosta oczekiwaniom dowiemy się już 24 lutego, kiedy "Whiskey Cavalier" zostanie zaprezentowane przedpremierowo po ceremonii rozdania Oscarów.