"Wielkie kłamstewka" to znów muzyczna uczta. Zebraliśmy wszystkie piosenki z 5. odcinka 2. sezonu
Marta Wawrzyn
9 lipca 2019, 17:03
"Wielkie kłamstewka" (Fot. HBO)
Za nami kolejny odcinek "Wielkich kłamstewek", który tylko podsycił konflikty — i jednocześnie kolejna uczta muzyczna. Przed wami m.in. Carole King, Supertramp i My Morning Jacket.
Za nami kolejny odcinek "Wielkich kłamstewek", który tylko podsycił konflikty — i jednocześnie kolejna uczta muzyczna. Przed wami m.in. Carole King, Supertramp i My Morning Jacket.
Kontynuujemy przegląd muzyki z serialu "Wielkie kłamstewka". Wszystkie utwory znajdziecie tutaj, a dziś to wszystko, co mogliście usłyszeć w 5. odcinku 2. sezonu.
Carole King — (You Make Me Feel Like) A Natural Woman
Zaczynamy od piosenki, której słuchaliśmy z Madeline i Edem, kiedy jechali autem do ośrodka terapeutycznego, tym razem nie w wersji Arethy Franklin, tylko Carole King. I niestety na słuchaniu się nie skończyło, bo Madeline postanowiła pośpiewać razem z wokalistką, niby żeby było romantycznie. Ed ją tylko wyśmiał, a nam pozostaje podziwiać talent aktorski Reese Witherspoon, która śpiewać naprawdę potrafi (dowodem niech będzie chociażby "Spacer po linie" i jej rola June Carter), a tutaj była absolutnie koszmarna.
Supertramp — School
Kolejna podróż autem z "Wielkimi kłamstewkami". Supertramp słychać było w scenie, w której Jane wiozła Ziggy'ego do domu po bójce w szkole i próbowała dowiedzieć się, o co poszło i co takiego jej syn usłyszał od szkolnego łobuza. Tak się składa, że usłyszał, że jest pomyłką, a jego ojciec to gwałciciel.
https://www.youtube.com/watch?v=Pk7iid6n4iw
Donnie & Joe Emerson — Baby
Jeszcze jedna podróż autem z Edem i Madeline, tym razem z nieszczęsnego ośrodka dla małżeństw. Nie ma żadnej dziwnej serenady, jest próba szczerej rozmowy. "Byłem rozsądnym wyborem" — mówi Ed i wszyscy wiemy, że ma stuprocentową rację. A skoro o wyborach mowa, brawa dla "Wielkich kłamstewek" za kolejny ciekawy wybór muzyczny. "Baby" pochodzi z jedynego albumu duetu Donnie & Joe Emerson, który został nagrany pod koniec lat 70. i odkryty 30 lat później.
Aretha Franklin — A Change Is Gonna Come
Piosenka ze sceny, w której Ed przygotowuje kolację i niespodziewanie przytula się do niego Chloe, do tej pory raczej unikająca takich emocjonalnych gestów. Piękny i prawdziwy moment w odcinku wypełnionym twistami rodem z innego świata (patrz: Corey).
Chicago — If You Leave Me Now
"If You Leave Me Now" pojawia się w scenie z Bonnie i jej ojcem, kiedy on przychodzi do jej studia jogi i dziwi się, jakie absurdalne zajęcia ona prowadzi. A następnie dochodzi między nimi do dyskusji, jak to on jej nie bronił, kiedy matka ją krzywdziła psychicznie i fizycznie w dzieciństwie.
Sparklehorse — It's a Wonderful Life
Tę piosenkę słychać, kiedy Jane całuje się z Coreyem i zaczyna płakać, zanim dochodzi między nimi do czegoś więcej.
My Morning Jacket — Victory Dance
Utwór z końcowego montażu, w którym Bonnie widzi Coreya pod komisariatem policji, Ed spotyka w knajpie Tori i dzieje się między nimi coś dziwnego (zwłaszcza biorąc pod uwagę obecność jej męża, Josepha), a Madeline znów rozpamiętuje swój romans z wyżej wspomnianym mężem Tori.