5 lipca 2012, 18:11
Obrazkami z zabawnymi podpisami, dotyczącymi "zawodu" seryjnego mordercy promuje się "Dexter" przed Comic-Conem. Zobaczcie, jak wyszła kampania w stylu popularnych memów.
Obrazkami z zabawnymi podpisami, dotyczącymi "zawodu" seryjnego mordercy promuje się "Dexter" przed Comic-Conem. Zobaczcie, jak wyszła kampania w stylu popularnych memów.
Takich obrazków pewnie widzieliście sporo w sieci – zazwyczaj powstają one spontanicznie, kiedy dzieje się coś ciekawego. Showtime postanowił jednak zrobić własny mem i wymyślił obrazki z Dexterem, które pokazał serwis EW. Wyszło moim zdaniem bardzo udanie i jestem ciekawa, jak będą prezentować się podobne kampanie innych seriali – bo na "Dexterze" się nie skończy.
Wszystko oczywiście na Comic-Con, który odbędzie się już w przyszłym tygodniu. Polecam te obrazki z małym zastrzeżeniem – jeśli nie widzieliście wszystkich dotychczasowych sezonów "Dextera", uważajcie, bo możliwe są spoilery.