Rączka przemierza ulice Nowego Jorku, strasząc mieszkańców. Zobaczcie zabawny film promujący "Wednesday"
Agata Jarzębowska
2 grudnia 2022, 16:02
"Wednesday" (Fot. Netflix)
Netflix po raz kolejny popisał się pomysłową promocją seriali. Wypuścił zabawny filmik reklamujący "Wednesday", w którym Rączka swobodnie chodzi po ulicach Nowego Jorku, strasząc mieszkańców miasta.
Netflix po raz kolejny popisał się pomysłową promocją seriali. Wypuścił zabawny filmik reklamujący "Wednesday", w którym Rączka swobodnie chodzi po ulicach Nowego Jorku, strasząc mieszkańców miasta.
Jednym ze znaczących bohaterów "Wednesday" jest Rączka, który okazuje się dla Wednesday (Jenna Ortega) nieocenioną pomocą podczas rozwiązywania tajemniczych morderstw i tajemnic Akademii Nevermore. W ramach promocji serialu Netflix wypuścił Rączkę na ulice Nowego Jorku, strasząc jego mieszkańców.
Wednesday – Rączka swobodnie biega po Nowym Jorku
W ramach promocji przygotowano zdalnie sterowanego Rączkę, który swobodnie chodził po ulicach. Co ciekawe, na planie serialu Rączka nie był sterowany zdalnie, wcielał się w niego iluzjonista Victor Dorobantu. Luźno biegający Rączka przyprawia nowojorczyków o okrzyki zaskoczenia (czasem wręcz strachu), a jedna z sióstr zakonnych pokazuje mu nawet język. Rączka pewnie jest z tego dumny.
Rączka nie ogranicza się jednak tylko do chodzenia. Pożycza deskorolkę i jeździ na niej, pokazując gołębiom środkowy palec. Udaje się także do metra, gdzie grzecznie trzyma się poręczy, w pewnym momencie spadając na wolne siedzenie obok zaskoczonej pasażerki. Nie wiadomo, czy przechodnie złapali, że chodzi o promocję "Wednesday" (Rączka nie taszczył ze sobą żadnego transparentu), ale film z jego udziałem cieszy się w internecie dużą popularnością – Netflix może więc uznać kampanię marketingową za udaną.
Ale twórcy cieszyć się mogą nie tylko z udanej kampanii. "Wednesday" bije rekordy popularności na Netfliksie. W ciągu tygodnia od premiery serial oglądany był łącznie przez 341,2 mln godzin, co oznacza nowy rekord dla serialu anglojęzycznego na platformie. Poprzedni należał do 4. sezonu "Stranger Things", który w ciągu pierwszego tygodnia oglądano przez łącznie 335,01 mln godzin. Netflix poinformował również, że "Wednesday" jest numerem 1 w 83 krajach.
Choć oficjalnego zamówienia na 2. sezon jeszcze nie ma, ekipa może więc spać spokojnie. Twórcy serialu Al Gough i Miles Millar, zdradzili ile sezonów planują. Jednak nie obyło się bez kontrowersji. Część z fanów oskarża Netfliksa o queerbaiting, a do tego dołączyły zarzuty rasizmu, skierowane także do Tima Burtona.