Instagram Jenny Ortegi urósł aż trzykrotnie. Gwiazda "Wednesday" ma dziesiątki milionów fanów – ile może zarabiać na postach?
Agata Jarzębowska
17 grudnia 2022, 11:54
"Wednesday" (Fot. Netflix)
Liczba fanów, jaka przybyła Jennie Ortedze na Instagramie po premierze "Wednesday", robi wrażenie. A ile kosztują posty sponsorowane u poszczególnych członków obsady?
Liczba fanów, jaka przybyła Jennie Ortedze na Instagramie po premierze "Wednesday", robi wrażenie. A ile kosztują posty sponsorowane u poszczególnych członków obsady?
Jenna Ortega stała się natychmiastową gwiazdą po premierze "Wednesday" – choć 20-letnia aktorka i tak startowała już z wysokiego pułapu, bo gra w serialach i filmach od dziecka i ma na swoim koncie imponującą liczbę ról. A co z pozostałymi aktorami?
Wednesday – Jenna Ortega ma 30 mln fanów na Instagramie
Jenna Ortega jeszcze przed premierą "Wednesday" mogła pochwalić się dużą liczbą fanów na Instagramie – obserwowało ją około 9 mln osób, co nie powinno dziwić, biorąc pod uwagę, że młoda aktorka występowała w programach Disneya, grała w "Krzyku", serialu "Ty", wcielała się też w młodszą wersję głównej bohaterki "Jane the Virgin". Jednak po premierze "Wednesday" jej konto urosło aż trzykrotnie, z 9 do blisko 30 mln obserwujących. A od premiery serialu nie minął jeszcze nawet miesiąc.
A ile warta jest taka armia fanów? Serwis Netflix Life oszacował, ile mogłyby kosztować posty sponsorowane u poszczególnych członków obsady na Instagramie. Artykuł pochodzi z 13 grudnia – Jenna Ortega miała wtedy 27,6 mln obserwujących (od tego czasu urosło jej o blisko 2 mln) i mogłaby zarabiać 78 869 dol. za jeden post.
A jak sytuacja wygląda pozostałych młodych członków obsady? Emma Myers, wcielająca się w Enid, ma 7,4 mln obserwujących i podobno jej jeden post sponsorowany kosztowałby 19 250 dol. Percy Hynes White (Xavier) ma 3,9 mln obserwujących i u niego post kosztować ma 11 102 dol, a Hunter Doohan (Tyler) z 3,2 mln obserwujących miałby zarabiać 9 470 dol. za post.
Georgie Farmer (Ajax) z 1,1 mln obserwujących na koncie mógłby zarabiać na jednym poście sponsorowanym 3 475 dol., z kolei Joy Sunday (Bianca) jest obserwowana przez 800 tys. osób i cena za jeden jej post miałaby wynosić 3 061 dol.
Warto podkreślić, że te wyceny są najprawdopodobniej bardzo ogólnym założeniem, opartym o znane zarobki influencerów z podobną wielkością kont. Trudno powiedzieć, na ile są one zgodne z rzeczywistością i czy faktycznie gwiazdy "Wednesday" tyle zarabiają – ale wiemy, że tyle mniej więcej byłaby warta współpraca reklamowa z nimi.
A co z 2. sezonem "Wednesday"? Oficjalnego zamówienie jeszcze nie ma, ale jeden z szefów Netfliksa ma dobre wieści.