SkyShowtime Polska wprowadzi ofertę z reklamami. Kiedy wejdzie w życie nowy pakiet? Ile zapłacimy?
Karol Urbański
16 lutego 2024, 13:03
"Yellowstone" (Fot Paramount Network)
SkyShowtime jest kolejną platformą streamingową, która zacznie niebawem pokazywać reklamy. Sprawdźcie, kiedy nowy pakiet będzie dostępny i jaka będzie cena subskrypcji
SkyShowtime jest kolejną platformą streamingową, która zacznie niebawem pokazywać reklamy. Sprawdźcie, kiedy nowy pakiet będzie dostępny i jaka będzie cena subskrypcji
Na platformę SkyShowtime zmierzają reklamy i trafią tam już niebawem. Co dokładnie oznaczają te zmiany? Sprawdźcie, kiedy wejdą w życie i jak dużo zapłacimy za subskrypcję.
SkyShowtime – od kiedy reklamy? Ile kosztuje pakiet?
Jedyna dostępna obecnie w naszym kraju miesięczna forma subskrypcji SkyShowtime kosztuje 24,99 zł. Od 23 kwietnia dostaniemy dwie opcje – Standard z reklamami i Standard Plus (bez reklam). Ten pierwszy kosztować nas będzie 19,99 zł miesięcznie, zaś w przypadku tego drugiego cena pozostanie taka sama jak wcześniej – 24,99 zł.
Razem z komunikatem o wprowadzeniu reklam SkyShowtime podał kolejne premiery na ten rok. Są wśród nich seriale zapowiadane wcześniej, jak "Apples Never Fall", "Mary & George" czy "Tatuażysta z Auschwitz", ale też premiery, których jeszcze nie podawano: "A Gentleman in Moscow" i "Star Trek: Discovery", włącznie z nowym, 5. sezonem. Niestety, nie znamy dokładnej daty – w USA 5. sezon startuje 4 kwietnia.
Wprowadzenie wersji subskrypcji z reklamami bynajmniej nie dotyczy wyłącznie rynku polskiego. SkyShowtime będzie oferować tę subskrypcję klientom na wszystkich – ponad dwudziestu – rynkach, na których serwis jest dostępny. Warto zauważyć, że zmiana planu nie jest tak niekorzystna, jak mogłoby się wydawać. Jeśli ktoś płaci obecnie 24,99 zł za miesięczny dostęp do SkyShowtime, jego sytuacja nie zmieni się.
Dodajmy, że oprócz dostępnego obecnie miesięcznego planu subskrypcji SkyShowtime oferuje również pakiet 6-miesięczny (który kosztuje obecnie 99,50 zł) i roczny (198,99 zł).
SkyShowtime to kolejna platforma, która wprowadza pakiet z reklamami. Wcześniej takie plany ogłosiły m.in. Disney+ czy Amazon Prime Video. Na razie nie wiadomo, kiedy dokładnie reklamy wystartują na konkurencyjnych platformach w Polsce. W przypadku drugiego z wymienionych serwisów trik polega na tym, że by pozbyć się reklam, będzie trzeba uiścić dodatkową opłatę miesięczną. Użytkownikom Amazona nie spodobało się to do tego stopnia, że postanowili złożyć zbiorowy pozew.