SkyShowtime od dziś znacznie tańszy. Oto nowe dostępne opcje – jak działa pakiet z reklamami?
Karol Urbański
23 kwietnia 2024, 09:43
Fot. SkyShowtime
Od dziś, tj. 23 kwietnia na SkyShowtime pojawiły się reklamy. W związku z tym zmieniły się dostępne pakiety subskrypcji. Sprawdźcie, jak to działa i ile to kosztuje.
Od dziś, tj. 23 kwietnia na SkyShowtime pojawiły się reklamy. W związku z tym zmieniły się dostępne pakiety subskrypcji. Sprawdźcie, jak to działa i ile to kosztuje.
Od dziś zmienia się nieco forma korzystania z platformy streamingowej SkyShowtime. Wiąże się to z wprowadzeniem reklam, a co za tym idzie nowych form subskrypcji. Sprawdźcie, co dokładnie się zmieniło i na jakich zasadach to wszystko działa.
SkyShowtime – od dziś są reklamy. Ile kosztują pakiety?
Tak jak zapowiadano wcześniej, 23 kwietnia na SkyShowtime pojawiły się reklamy na wszystkich – ponad dwudziestu – rynkach, na których serwis jest dostępny. Na mocy umowy na wyłączność sprzedażą reklam na platformie zajmie się Paramount Advertising International, czyli odnoga firmy, której treści pojawiają się w SkyShowtime.
Jedyna dostępna obecnie w naszym kraju miesięczna forma subskrypcji SkyShowtime (kosztująca do tej pory 24,99 zł) została tym samym od dziś zastąpiona dwiema nowymi opcjami – jest to Standard z reklamami i Standard Plus (bez reklam). Za ten pierwszy zapłacimy 19,99 zł miesięcznie, zaś w przypadku tego drugiego cena pozostanie taka sama jak wcześniej – 24,99 zł (dodajmy, że jeśli ktoś płaci obecnie 24,99 zł za miesięczny dostęp do SkyShowtime, to jego sytuacja nie ulegnie zmianie).
SkyShowtime to kolejna platforma, która wprowadza pakiet z reklamami, ale pierwsza, która zrobiła to na terenie Polski. Wcześniej takie plany ogłosiły m.in. Disney+ czy Amazon Prime Video. Na razie nie wiadomo, kiedy dokładnie reklamy wystartują na konkurencyjnych platformach w Polsce.
— Od samego początku w SkyShowtime zależało nam na dotrzymaniu postanowienia o dostarczaniu doskonałej rozrywki w atrakcyjnej cenie. Wprowadzenie subskrypcji z reklamami jest kolejnym krokiem w ewolucji naszej usługi – w czasach, gdy odbiorcy szukają większego wyboru i elastyczności. Cieszymy się, że jesteśmy pierwszym serwisem streamingowym, który oferuje konsumentom na wszystkich rynkach opcję z reklamami – powiedział Monty Sarhan, CEO SkyShowtime.
SkyShowtime to jedyny serwis, gdzie znajdziecie wszystkie pięć sezonów hitowego serialu "Yellowstone i jego spin-offy: "1883 oraz "1923". Wśród nowości platformy z ostatnich dni i tygodni znajdują się też m.in. "Dżentelmen w Moskwie", "Niedaleko pada jabłko" czy 5. sezon "Star Trek: Discovery", a już wkrótce mają pojawić się m.in. "Knuckles", 3. sezon "Burmistrza Kingstown" i "Tatuażysta z Auschwitz". Jeśli chodzi o filmy, tylko na SkyShowtime dostępne są takie tytuły, jak "Oppenheimer" i "Kos".