Widzowie zwariowali na punkcie tych dwóch seriali. Ten weekend to prawdziwy serialowy Barbenheimer
Jacek Werner
14 czerwca 2024, 15:02
"Bridgertonowie" (Fot. Netflix)
Końcówka wiosny należy do "Bridgertonów" i "The Boys". Dwa hity streamingu, które rządzą w ten weekend, porównano właśnie do "Barbie" i "Oppenheimera". Aluzję do maratonu, którym żyliśmy w 2023 roku zrobił nawet Amazon.
Końcówka wiosny należy do "Bridgertonów" i "The Boys". Dwa hity streamingu, które rządzą w ten weekend, porównano właśnie do "Barbie" i "Oppenheimera". Aluzję do maratonu, którym żyliśmy w 2023 roku zrobił nawet Amazon.
4. sezon "The Boys" i 2. część 3. sezonu "Bridgertonów" w ten weekend rządzą w streamingu – o czym świadczy nie tylko rozgłos w mediach społecznościowych, ale także znakomite wyniki oglądalności kostiumowego dramatu Netfliksa (na wyniki Chłopaków musimy jeszcze poczekać). Teraz popularność obu seriali porównano do Barbenheimera.
The Boys i Bridgertonowie jak serialowy Barbenheimer?
Podobieństwo starcia "Bridgertonów" i "The Boys", które zgodnie wróciły z nowymi odcinkami 13 czerwca, do filmowego pojedynku zeszłego roku zauważyli internauci. W serwisie X (dawnym Twitterze) znajdziecie wpisy porównujące streamingowe wydarzenie z Barbenheimerem. Do całej sytuacji celnie odniósł się nawet oficjalny profil serialu "The Boys" w tym serwisie. Pojedynek kostiumowego dramatu i superbohaterskiej komedii określono hasłem "Butcherton" – od ksywki Butchera.
Butcherton https://t.co/6HJwE12I0P
— THE BOYS (@TheBoysTV) June 13, 2024
Porównanie do filmów "Barbie" i "Oppenheimer" wydaje się bardzo celne. Choć oba seriale są od siebie całkowicie różne, widzowie tłumnie zaatakowali platformy streamingowe, przeplatając z sobą seanse i "Bridgertonów" i "The Boys".
O tym, że wiosna 2024 należy zwłaszcza do kostiumowego serialu Netfliksa, świadczą jego fenomenalne wyniki oglądalności. Przypomnijmy, że w maju, gdy debiutował 3. sezon, "Bridgertonowie" dosłownie zmiażdżyli top 10 Netfliksa. W pierwszym tygodniu od premiery 3. sezon zanotował 45,1 mln wyświetleń, z kolei w drugim – 25,3 mln. Z kolei według danych Nielsena (za Yahoo) pierwszy tydzień przełożył się na blisko 3 miliardy minut czasu odtwarzania 3. sezonu – i to w samych Stanach Zjednoczonych.
Na wyniki 4. sezonu "The Boys" będziemy musieli poczekać i nie tak łatwo będzie je ze sobą porównać, biorąc pod uwagę, że serial jest inaczej emitowany (trzy odcinki na początek, kolejne po jednym co tydzień). Wiemy jednak, że jest to jeden z najpopularniejszych seriali Prime Video, który w poprzednich latach również świetnie wypadał w rankingach Nielsena. A za chwilę na szczycie może zrobić się jeszcze ciaśniej – w poniedziałek wraca z 2. sezonem "Ród smoka" i tym samym do gry dołączy HBO.